Živimo v obdobju, kjer so influencerji kar precej aktualni, Svet so prevzela socialna omrežja kot so Twitter, Instagram ,Facebook in pa Snapchat. Youtube pa je nekako dal povod za infuencerje. Vse se je začelo z youtube videji, čedalje več je bilo slovenskih Youtuberjev, ki so pozneje postali infuencerji.  Več o tem si preberite na  https://filippesek.com/influencerji/. Seveda je infulencer prevzeta beseda, po slovensko bi temu reklo vplivnež.

influencerji

Kdo sploh je influencer? Ali je to poklic? Zastašujiče je to, da želijo otroci postati influencerji. Radi bi živeli od snemanja youtube vedeec, fotkanja in objavljanja na Instagramu. Seveda, se nekaj denarja da zaslužiti prek socialnih omrežjih, a sigurno ne dovolj, da bi se s tem preživljali. Za takšen zaslužek pa moraš biti že res kreativen.

Napačno predstavo imamo o influencerjih. Jaz sem mnenja, da nisi infuencer, če objavljaš videe o ličilih in hrani, ki jo poješ čez dan. Pravi vplivnež si, ko svojemu občinstvu posreduješ koristne informacije, ki bodo dobro vplivale na človeka. Influencerji bi se morali bolj osredotočati na življenske informacije in to kar bo dejansko nekomu pomagalo, ne pa da promovirajo podjetja, ki jim mastno plačajo, a drugače sploh ne vejo za čemu stoji to podjetje. Dobra stvar tega je, da če želiš biti infuencer, nerabiš izobrazbe, praktično si samozaposlen. Nekateri hitreje uspejo v vloganju in bloganju, nekateri pa počasneje, odvisno je kakšen človek si. Moraš biti kreativen in iznajdljiv, to pa sigurno ni atribut ki ga ima vsak človek. Infuencerji niso postali to kar so kar čez noč, potrebna je volja in zagnanost. Ali so infuencerji naša prihodnost? Na to vprašanje vam žal ne morem odgovoriti, podjetja iščejo namreč ljudi, ki bi imeli dobre in konkretne predloge, ki se sami promovirajo in izpodtavljajo. Ne pa ljudi, ki samo čakajo na ponudbo. Za influencertvo moraš imeti močan in glasen glas, in pa glavo na pravem mestu.