Vsaka družina ima v lasti vsaj en avtomobil. Kar seveda pomeni lažje življenje, vendar pa tudi strošek. Eden takih obveznih stroškov so tudi gume. Menjava je potrebna dvakrat letno, za zimski in letni čas, vendar pa je pri tem dobro to, da ene gume lahko uporabljamo več sezon. Seveda, če število kilometrov, ki jih v sezoni prevozimo, ni tako veliko, da gume v eni sezoni tudi obrabimo.
Gume so vsako leto predmet mnogih testov in kritik ter pohval na njihovi podlagi. Strokovnjaki na tem področju vsako leto preverjajo več lastnosti gum, in sicer njihovo trdoto oziroma mehkobo, kako se držijo ceste v suhem in mokrem vremenu, koliko prispevajo k porabi goriva in podobno. Na podlagi teh testov se posameznik potem veliko lažje odloči, katere gume izbrati, saj je izbira vsako leto večja, kupec pa vsako leto bolj zmeden, ker se v povprečju na vse detajle pač ne spozna. Ne glede na to, za katere gume se na koncu odloči, naj bo na prvem mestu vedno varnost in ne firma ali cena. Gume so vendar tisti del avtomobila, ki nas praktično lahko obvaruje pred največ prometnimi nesrečami, zato tudi prestare gume ali gume s premalo profila niso najbolj primerna izbira in so mnogo bolj nujen nakup kot kaj drugega. Poleg tega se premajhen profil gume šteje tudi za prekršek in boste tako morali, poleg novih gum, svoj denar porabiti tudi za plačilo morebitne kazni. Kazen nas lahko doleti tudi, če gum ne zamenjamo pravočasno, 15. novembra in 15. marca ter v dnevih, ki jima sledijo, je zelo možno, da nas bo doletela kontrola in našo nepremišljenost tudi grajala. Vse te kazni niso tu z namenom pridobivanja denarja v državni proračun, na prvem mestu je seveda varnost, zato je bolje predpise, ki zadevajo gume, upoštevati in se jih tudi držati. Z ustreznimi gumami smo pač na cesti mnogo bolj varni.