Posterji so že veliko stoletij prav popularen način obveščanja drugih o nekem dogodku, produktu, storitvi ali akciji. Namenjeni so tudi opozarjanju. Vidimo jih lahko povsod v urbanem naselju, v poslovnih stavbah in poslovnih centrih ter tudi v naših domovih visijo na stenah. Poster je bil še posebej aktualen v najstniških letih, ko smo imeli sovje idole in smo njihove posterje z njihovo podobo ter podpisom obešali na stene spalnic. Najstarejši posterji niso bili na papirju, kot so to zadnja stoletja, ampak so jih slikali na lubje, lesene plošče in neke vrste papir, ki je bil grobo narejen iz slame ali papirusa.
Ali so posterji še vedno aktualni? Seveda, največji posterji so jumbo plakati ob cestah, ki zavzemajo res velike površine in so informativnih vsebin največkrat o produktih in storitvah, prireditvah, velikih dogodkih, praznikih in zadnje čase so namenjeni tudi ozaveščanju o korona virusu, kjer piše, ostanite zdravi, ostanite doma.
Posterji bodo aktualni tudi v bodoče, ljudje se jih ne naveličamo gledati, sploh če sporočajo neko vsebino, ki nam je zanimiva in nas to privlači. Zapomnimo si slike, ki so na njih in tudi zelo kratka besedila, slogane. Vedno bolj pa so popularni individualni posterji, ki se tiskajo na zahtevo tako, da se v tiskarno pošlje naše besedilo ter fotografija, tiskarna poster natisne in nam ga pošlje takšno količino, kot smo ga naročili, pa naj ob to samo oseben unikaten, deset ali sto ali več.
Poster bo vedno zavzemal posebno mesto v medijih kot sporočilo ljudem, da naj pogledajo neko novost, ki ga nosi in marsikdo, ki vidi tak poster velikokrat, postane domač z blagovno znamko in jo začne redno kupovati. Marsikomu pa lahko s posebnim, posrečenim, čustvenim postom unikatom polepšate rojstni dan ali drug dogodek za vse življenje. Pa tudi, če vzamete kos papirja, ali več papirje zlepite skupaj in nanj narišete, napišete ali nalepite svoje sporočilo.